Το e-smartmall.gr με αριθμό εγγραφής στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ): 118528903000 και επωνυμία ΚΟΤΖΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ με Α.Φ.Μ 075240978 και ΔΟΥ: Νέας Ιωνίας είναι ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης ηλεκτρονικών αξεσουάρ και gadgets μέσω του διαδικτύου

Εδρεύει στην Αθήνα, Δ.Σολωμού 62 .Νέα Ιωνία  Τ.Κ 14235

Η ως άνω επιχείρηση αποτελεί τον εξ αποστάσεως πωλητή έναντι του καταναλωτή κατά την έννοια της ισχύουσας νομοθεσίας.

Πεδίο εφαρμογής

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση και ανήκει στην ως άνω ατομική επιχείρηση. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση.

Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου τους. Ο χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές.

Τροποποίηση όρων και προϋποθέσεων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος

Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματός της και των πραγματοποιούμενων μέσω αυτού συναλλαγών, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για οποιαδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Αυτή η ιστοσελίδα είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της ατομικής επιχείρησης. Η ίδια η ιστοσελίδα, καθώς και όλα τα σχετικά προϊόντα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικώς, των διακριτικών τίτλων και γνωρισμάτων, εμπορικών σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λπ. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της επιχείρησης και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Κάθε κείμενο ή εικόνα χρησιμοποιούνται στο παρόν κατόπιν αδείας των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους. Διαβάστε περισσότερα περι την προστασία των πνευματικών σας δεδομένων.

Εφαρμοστέο δίκαιο και δικαιοδοσία

Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος και γενικώς οι συναλλακτικές σχέσεις μεταξύ της επιχείρησης και των χρηστών/πελατών της διέπονται από το Ελληνικό δίκαιο.
Αποκλειστικά αρμόδια για κάθε διαφορά που σχετίζεται με τον παρόντα Διαδικτυακό Τόπο είναι τα Δικαστήρια των Αθηνών.

Παρεχόμενες πληροφορίες και προϊόντα

H επιχείρηση δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της επιχείρησης όσο και των πραγματοποιούμενων, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Λαμβανομένης υπ’ όψη της φύσης των συναλλαγών μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (ελάχιστος αναγκαίος χρόνος ενημέρωσης συστήματος, τυχόν διακοπή λειτουργίας ιστοσελίδας, αυξημένη ζήτηση που επηρεάζει τη διαθεσιμότητα κ.λπ.), η επιχείρηση θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση ενημέρωση του συστήματος σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής, μεταβολής των παρεχομένων πληροφοριών.

Σε κάθε περίπτωση προβλήματος ή διευκρινίσεων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο

210 – 4404544 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση sales@e-smartmall.gr

Σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως

Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003).

Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νομίμους εκπροσώπους νομικών προσώπων.

ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΕΙ ΑΡΘΡΟΥ 39Α ΚΩΔΙΚΑ ΦΠΑ ΚΑΙ ΠΟΛ 1150/2017

Οι παραγγελίες με αποστολές από το κατάστημα μας , με ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ θα γίνονται ΜΟΝΟ εφόσον πρώτα ελέγξουμε την ορθότητα των απαραίτητων εγγράφων (σε προθεσμία έως και 30 εργάσιμων ημερών από την ημέρα αποστολής τους λόγο φόρτου εργασίας) και την υπαγωγή σας στο ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΠΑ, ούτως ώστε να διαπιστωθεί ότι τυγχάνει εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 39Α του Κώδικα ΦΠΑ και οι οδηγίες της ΠΟΛ 1150/2017.

Ειδικότερα, για την πραγματοποίηση αγοράς με έκδοση ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ θα πρέπει να μας στείλετε στο απαντητικό email της εγγραφής σας τα παρακάτω έγγραφα στο e-mail μας support@e-smartmall.gr

  • Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxis net (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα της εγγραφής σας.
  • Αντίγραφο της ταυτότητας του Επιχειρηματία σε περίπτωση ατομικής επιχείρησης ή του Νομίμου Εκπροσώπου της εταιρείας σε περίπτωση νομικού προσώπου (σε αρχείο pdf).
  • Καταστατικό και ΦΕΚ ή Ανακοίνωση ΓΕΜΗ καθώς και εκτύπωση από Στοιχεία Μητρώου Νομικού Προσώπου από το Taxis net (σε αρχείο pdf), όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα της εγγραφής σας και από το οποίο θα προκύπτει ο Νόμιμος Εκπρόσωπος της εταιρείας (αφορά μόνο νομικά πρόσωπα).
  • Επίσημο έγγραφο από την τράπεζα στην οποία τηρείται ο λογαριασμός, από το οποίο θα προκύπτει ότι ο λογαριασμός μέσω του οποίου διενεργείται η πληρωμής είναι επαγγελματικός και ανήκει στον ίδιο ΑΦΜ με αυτόν του αντισυμβαλλομένου (Αγοραστή).

Μετά την αποστολή και τον έλεγχο των εγγράφων από το λογιστήριο μας εντός της ως άνω ορισθείσας προθεσμίας, μέσα από το σύστημα οι εγκεκριμένοι πελάτες θα μπορούν να προχωρήσουν σε παραγγελίες, αφού συνδεθούν με το λογαριασμό τους.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου η πληρωμή γίνεται με Τραπεζική Μεταφορά ή Έμβασμα, από εταιρικό/επαγγελματικό λογαριασμό και ανήκει στον ίδιο ΑΦΜ με αυτόν του αντισυμβαλλομένου (Αγοραστή)

H αποστολή θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά στην έδρα της επιχείρησής.

Από την στιγμή που έχετε ήδη μια παραγγελία σε εξέλιξη δεν υπάρχει η δυνατότητα να καταχωρήσετε και δεύτερη.
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της πρώτης παραγγελίας τότε μπορείτε να καταχωρήσετε την επόμενη.

Η παραλαβή του δέματος γίνεται μόνο από το νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης προσκομίζοντας την ταυτότητα του ή το διαβατήριο του για ταυτοπροσωπία. Σε διαφορετική περίπτωση ο παραλαβών θα πρέπει να προσκομίσει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής (ΚΕΠ – αστυνομικό τμήμα) και την ταυτότητά του ή το διαβατήριο του.

Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα εντός 48 ωρών ή τα έγγραφα που μας σταλούν δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του Νόμου και της ΠΟΛ, η εγγραφή θα ακυρώνεται αυτόματα.

Σε περίπτωση που δεν προχωρήσετε σε παραγγελία σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες από την έγκρισή σας, η εγγραφή σας θα διαγράφεται και τα έντυπά σας θα καταστρέφονται.

Τρόποι πληρωμής

Η πληρωμή των αγορών από το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης, δύναται να πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με τους κατωτέρω τρόπους πληρωμής:

  1. Αντικαταβολή (με επιπλέον χρέωση) 1,50€. Παρέχεται η δυνατότητα στο χρήστη να δηλώσει σαν τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή και να εξοφλήσει με μετρητά την ημέρα της παραλαβής της παραγγελίας στο χώρο του.
  2. Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα.
  3. Τραπεζική Κατάθεση. Τα στοιχεία του λογαριασμού εμφανίζονται στην πελάτη / χρήστη μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Ασφάλεια Συνναλαγών

Η ασφάλεια συναλλαγών μέσω internet εξασφαλίζεται από τους συνεργαζόμενες υπηρεσίες τρόπων πληρωμής / τράπεζες. Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται στην σελίδα του εκάστοτε τρόπου πληρωμής (με ανακατεύθυνση).

Έξοδα αποστολής

Η παραλαβή των προϊόντων για παραγγελίες εντός Ελλάδος με ελάχιστο κόστος 3,00€ θα γίνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες (εκτός συνθηκών ανωτέρας βίας), από την ημέρα που η εταιρία θα παραλάβει το προϊών από τον προμηθευτή της. Σε κάθε προϊόν αναγράφεται η διαθεσιμότητα του προϊόντος (1 με 3 ημέρες, σε απόθεμα κτλ)

Για τυχόν περαιτέρω διευκρινήσεις σχετικά με τους τρόπους και τα μέσα πληρωμής, οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με την επιχείρηση στον αριθμό τηλεφώνου ή να αποστέλλουν ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση support@e-smartmall.gr

Παρακράτηση κυριότητας

Η κυριότητα των πωληθέντων και παραδοθέντων προϊόντων, παραμένει στην επιχείρηση μέχρι την πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του συνολικού τιμήματός τους από τον πελάτη.

Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση Καταναλωτή (άρθρο 4 § 10 ν. 2251/1994, σε συνδυασμό με ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Ο χρήστης/πελάτης (φυσικό πρόσωπο) που αγοράζει προϊόντα εξ αποστάσεως από το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης αποκλειστικά για ιδιωτική του χρήση και όχι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της φυσικής κατοχής του προϊόντος στον ίδιο, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

Η υπαναχώρηση του καταναλωτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς ο καταναλωτής να είναι υποχρεωμένος να επικαλεσθεί λόγους που να δικαιολογούν την υπαναχώρηση, καθώς και χωρίς οικονομική επιβάρυνση του καταναλωτή, με εξαίρεση την επιβάρυνσή του για τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος και τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος στις ειδικά αναφερόμενες κατωτέρω περιπτώσεις.

Η αναιτιολόγητη υπαναχώρηση του καταναλωτή από την εξ αποστάσεως πώληση πραγματοποιείται με κάθε πρόσφορο τρόπο (τηλεφωνικά ή μέσω email) και μέσο που επιλέγει ο ίδιος, ο οποίος ωστόσο φέρει το βάρος της απόδειξης της εμπρόθεσμης άσκησής της (εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την απόκτηση της φυσικής κατοχής του προϊόντος κατά τα ανωτέρω).

Μετά την κατά τα ανωτέρω άσκηση του δικαιώματός του αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, και εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το αγορασθέν προϊόν, επιβαρυνόμενος τα έξοδα μεταφοράς.

Επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος παραμένει στον καταναλωτή μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την επιχείρηση.

Η επιχείρηση οφείλει εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία που έλαβε γνώση της έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή, να του επιστρέψει στο ακέραιο το σύνολο του τιμήματος αγοράς του προϊόντος με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την πληρωμή του τιμήματος (εκτός αν ο καταναλωτής συμφωνήσει διαφορετικά). Ωστόσο η επιχείρηση δικαιούται να παρακρατήσει το τίμημα μέχρι την παραλαβή των προϊόντων ή μέχρι ο καταναλωτής να στείλει απόδειξη ότι παρέδωσε τα προϊόντα προς επιστροφή.

Η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε επιστροφή στον καταναλωτή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος του επιστραφέντος κατόπιν αναιτιολόγητης υπαναχώρησης προϊόντος, εφόσον υφίσταται απομείωση της αξίας του προϊόντος οφειλόμενη στη χρήση του προϊόντος από τον καταναλωτή με μη προσήκων τρόπο, ήτοι με τρόπο που εκφεύγει της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής ευθύνεται για την απομείωση της αξίας του προϊόντος που οφείλεται στην μη προσήκουσα χρήση του. Η επιχείρηση ρητώς επιφυλάσσεται να ελέγξει το επιστραφέν προϊόν μετά την παραλαβή του και να παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος αναλόγως της απομειωμένης αξίας του με ευθύνη του καταναλωτή λόγω μη προσήκουσας χρήσης του.

Κατ’ εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση εξ αποστάσεως πωλήσεως δεν εφαρμόζεται, και ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιστρέψει αζημίως το αγορασθέν προϊόν, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

(α) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο. Ενδεικτικά, χρήση ηλεκτρικής συσκευής συνιστούν η εγκατάσταση, η θέση σε λειτουργία, η καταχώρηση (registration) του προϊόντος, η τοποθέτηση συστατικών μερών πάνω στο προϊόν κ.λπ. και

(β) Στις περιπτώσεις υλικών φορέων ήχου ή εικόνας ή λογισμικού που έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.

Σε όλες τις πιο πάνω περιπτώσεις, όπως και σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής διατηρεί στο ακέραιο το γενικό δικαίωμά του δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πωλήσεως και επιστροφής του προϊόντος λόγω νομικών ή πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων που διαπιστώνει μετά την παραλαβή του και τη χρήση του, σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις των άρθρων 540 και επόμενα του Αστικού Κώδικα, το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 και τις λοιπές διατάξεις προστασίας του καταναλωτή και εν γένει του αγοραστή.

Ακύρωση Παραγγελίας

Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας θα πρέπει να στείλετε e-mail στο support@e-smartmall.gr

ή να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 – 4404544 για την ενημέρωση της επιχείρησης.

Η δυνατότητα ακύρωσης σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.

Ευθύνη προμηθευτή . Ευθύνη Πωλητή για ελαττώματα

Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη.

Η επιχείρηση μας έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

Ευθύνη & Ασφάλεια Αποστολής

Τα προϊόντα αποστέλλονται χωρίς ευθύνη του e-smartmall.gr και ουδεμία απαίτηση μπορεί να ζητήσει ο Αγοραστής πέραν της οποίας αποζημίωσης τυχόν παρέχει η εταιρία ταχυμεταφορών με την οποία παραδίδεται Συμφωνά με τους Κανόνες ΕΕΤΤ.
Η αποστολή γίνεται με ευθύνη του παραλήπτη.
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας και παρουσία του διανομέα, υποχρεούστε να ελέγξετε την κατάσταση των προϊόντων προτού υπογράψετε το έγγραφο παράδοσης και συνεπώς αποδεχθείτε το δέμα. Εφόσον το έγγραφο παράδοσης έχει υπογραφεί, θεωρείται ότι ελέγξατε προηγουμένως την κατάσταση των προϊόντων.

DOA

Τα προϊόντα καλύπτονται από DOA 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Αυτό σημαίνει ότι εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του εκάστοτε κατασκευαστή, μπορείτε να μας το επιστρέψετε. Καλύπτουμε τα μεταφορικά επιστροφής σε εμάς και αποστολής προς εσάς. Αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa από τον κατασκευαστή, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες, εάν το προϊόν δεν μπορεί να αντικατασταθεί θα γίνετε επιστροφή του χρηματικού ποσού το οποίο έχετε καταβάλει. Αν η επικοινωνία δε πραγματοποιηθεί εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τότε καμία αλλαγή δε θα γίνεται αποδεκτή. Μετά την πάροδο των 5 ημερών τα μεταφορικά τα χρεώνεται ο πελάτης. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του.

Εγγύηση

Τα προϊόντα που αγοράζετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονται πάντοτε από έγγραφη απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο, που επέχει θέση και εγγύησης αυτών διάρκειας ενός (1) έτους ( ή περισσότερο ανάλογα το προϊόν)

Η επιχείρηση μας θα σας παρέχει κάθε συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση σας, με την απαραίτητη προϋπόθεση της προσκόμισης και της νόμιμης απόδειξης λιανικής πώλησης του προϊόντος. Αυτό ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.

Παραδειγματα Αναφορες Περιπτωσεων Οπου Δεν Ισχυει Η εγγυση


  • Δυσλειτουργία περιφερειακών συσκευών όπως μπαταρίες, ακουστικά καλώδια, πληκτρολόγια, φορτιστές κ.τ.λ.
  • Βλάβες που έχουν προκληθεί από κακή χρήση όπως, φθορές, πτώση, ρίψη υγρών, σπασμένα ή αλλοιωμένα μέρη κ.τ.λ.
  • Παραβιασμένες υποδοχές USB,HDMI, Micro USB, ακουστικών κτλ.
  • Σπασμένες, ραγισμένες οθόνες και επιφάνειες αφής σε κινητά και τάμπλετ.
  • Προϊόν που έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από το e-smartmall άτομο.
  • Βλάβη προερχομένη από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία, ρίψη υγρών η βυθίσματα σε νερό (θάλασσα, πισίνες κτλ).
  • Προϊόν το όποιο υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση.
  • Σφάλμα που έχει προκύψει από ηλεκτρολογική συνδεσμολογία που δεν περιγράφεται στο τεχνικό εγχειρίδιο, διακοπή ρεύματος, ηλεκτρικές υπερτάσεις, κεραυνό, απώλεια  φάσης, αυξομείωση τάσης ή τροφοδοσία τάσης διαφορετικής από την ενδεικνυόμενη.
  • Όταν ο αριθμός κατασκευής, τα διακριτικά σήματα, ο σειριακός αριθμός έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Κακη Χρηση προϊόντος με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές, ή σε απρόβλεπτο για τον κατασκευαστή περιβάλλον.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ή λογισμικό (πχ. ιούς, custom firmware κτλ.) που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Η αποσφράγιση της συσκευής και τα αυτοκόλλητα ασφαλείας που έχει.